luni, 25 mai 2009

primele impresii despre post

Dupa cum va povesteam aici, am inceput sa tin post.
Primele impresii:
1. primul obiectiv, sa imi revina pofta de mancare, a fost indeplinit. Mananc foarte bine, cu pofta mare si fericire.
2. Am diversificat tipurile de alimente, chiar daca am folosit doar pe cele origine vegetala, netratate si nemodificate. Dincolo de painea de casa si ulei de masline extravirgin mai merg: cerealele cu fructe, mamaliga cu gem (Hmmm nu am mai mancat de mic si este excelenta), mamaliga cu struguri, rosii cu busuioc si ulei de masline- ceva de genul Bruschetei, cartofi prajiti in ulei de palmier, cartofi copti, salata de cartofi cu vegetale, brocolli, morcovi, orez etc. Nu uitati de fructe - cat mai multe si mai diversificate.
Cu soia este OK daca o luati si o preparati voi, dar genul de produse semipreparate ca tofu, lapte etc. nu imi prea inspira incredere, cititi doar eticheta si vedeti cate E-uri sunt incluse.

Daca tot tin post macar sa il tin sanatos!

3. pe plan spiritual, mici gene de lumina. Am inceput sa fiu mai sensibil la cei care nu au de mancare... si sunt mult mai multumit de viata pe care o am... chiar se poate cu mult mai rau.
Nu stiu cum, dar se pare ca ma rog mai des decat inainte... fara explicatii, poate doar discutia in sine sa duca la acest rezultat? So, I am hope more!
Ce pot sa recomand altceva decat:
Try It !
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu