luni, 4 mai 2009

My friend & music

Mă gândeam la un vechi prieten, Vio.
Cu Vio am fost la liceu si ne-a incantat cu chitara sa. Nu canta numai el, dar era cel mai fin. Un cuceritor cu adevarat fermecator. Am lucrat in facultate la o firma de mochete amandoi, dar mai mult eram cu sahul decat cu munca :). Pentru mine muzica e foarte departe si fac eforturi fantastice sa tin un ritm... chiar daca imi place sa ascult, sunt ingrozitor la cantat.
Muzica a devenit pasiunea lui si a activat in mai multe formatii: 1995 - Megalon , 1998; Sixtynine ; 2002 - Buricul Pamantului ; din 2006 - Perfekkt Match.
Cand am plecat in Anglia l-am descoperit in formatia Buricul Pamantului - deh disperare mare, cand esti singur realizezi cat de mult conteaza fiecare prieten, fiecare veste, fiecare fotografie si amintire. Nu ma prea pricep la rock autohton dar au cateva melodii tari. Pe cand ma "durea" dorul de tara, cel mai mult am ascultat Tara lui O.Laie, de pe albumul Generatia Mea (2004). Video de mai jos de pe http://www.buricul.com

melodia poate fi ascultata in player audio aici. Este imaginea Romaniei de astazi.

Mai sunt si altele pe care merita sa le asculti la http://www.buricul.com

După 2006 a intrat in Perfekktmatch,

Cum spuneam, nu ma pricep, dar melodiile de după 2006 sunt frumoase, mult prea frumoase ar spune Goshu, asa spre comercial.
Mai multe materiale audio aici.

Cam atat despre Vio astazi, promit sa caut fotografii mai vechi.

Succese Vio si promit sa vin la urmatorul concert!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu